دستگاه آمالگاماتور دندانپزشکی اس دی آی SDI مدل two Ultramat

Wiki Article

آمالگاماتور را در مقابل نور آفتاب قرار ندهید. در این دستگاه کپسول توسط جیوه و پودر قرار دارد و توسط یک پرده نازک پودر از جیوه جدا میشود و هنگامی که دستگاه شروع به کار میکند پرده از بین رفته و پودر و آمالگام با هم ترکیب میشوند. هنگامی که حفره ایی در دندان ایجاد میشود برای ترمیم آن از ترکیب مواد امالگام و جیوه استفاده میشود نکته ایی که سازندگان دستگاه امالگاماتور را به تولید این دستگاه وا داشته است، سفت شدن جیوه به هنگام اضافه شدن به پودر امالگام و همگن کردن این ترکیب به صورت خمیری است که دستگاه امالگاماتور به دلیل کارایی بهتر در دندانپزشکی در انواع مختلف تولید شده است. اگر از دندان ها به خوبی مراقبت نشود مشکلاتی در آن به وجود می آید که یکی از آنها ایجاد حفره یا سوراخ هایی در دندان است که اگر درمان نشود به مرور زمان منجر به شکل گیری عفونت یا ریزش دندان میشود.الان با دستگاه امالگاماتور دندانپزشکی چیست اشنایی پیدا کردیم میخواهیم توضیحاتی برای ترکیبات پودر امالگام بدهیم که برای ترمیم حفره های ایجاد شده در دندان از مواد ترکیبی به نام پودر امالگام( مس، نقره، قلع، سرب و…) و جیوه استفاده میکنند که هم مشابه با دندان است و هم با محیط بدن انسان سازگاری دارد.  This conte​nt has ​been cre ated with GSA᠎ Con te᠎nt Gen​er ator D᠎emov er​sion!


انسان بالغ به طور معمول بین 30 تا 32 دندان دارند.

آمالگاماتور قیمت جهت استفاده بهینه از این دستگاه آن را در معرض نور آفتاب نگذارید و هفته ایی چند بار آن را سر و ته کنید و سپس در جای خود قرار دهید. یکی از پرکاربردترین دستگاه آمالگاتور، دستگاه آمالگارم کپسولی است که جهت سرعت عمل هر چه بیشتر در روند کار، کپسول های آماده ایی را روانه بازار کرده است. به وسیله تایمر آمالگاماتور نیز زمان کار دستگاه تعیین می گردد. آمالگاماتورهایی که دارای موتور مخزنی هستند علاوه بر مخزن پودر آمالگام یک آمالگام دندانپزشکی مخزن نیز برای جیوه دارند. در صورتیکه از آلیاژ دارای ذرات کروی استفاده میشود مخزن را تا یک سوم پر کنید. بعد از هر استفاده از آمالگاماتور، با برس مـخـصـوص لوله را تمیز کنید. چرا که کاربران بعد از ورود به چنین صفحاتی و عدم مشاهده محتوای مورد نظرشان فورا صفحه را ترک می کنند و این مسئله باعث افزایش بانس ریت سایت می گردد. بعد از انقلاب صنعتی ابزارها و تجهیزات زیادی به کمک انسان آمد و تمام زندگی بشر تحت تاثیر این ابزار و تکنولوژی قرار گرفت. انسان بالغ به طور معمول بین 30 تا 32 دندان دارند. با بکارگیری این تجهیزات سبک زندگی انسان نیز به کلی دچار تغییر گردید و تمامی جوانب زندگی را تحت تاثیر قرار داد.


آمالگاماتور کپسولی

این دستگاه نیز یکی از بهترین های این لیست خواهد بود. در داخل هر بستهبندی دستگاه آمالگاماتور دندانپزشکی Dentia-2nd حاوی سه جزء اصلی: کابل برق، دستگاه آمالگاماتور دوکاره (پودری) و دو عدد درپوش میکسر یدک میباشد. آمالگاماتور دندانپزشکی یکی از تجهیزات پر کاربرد این حوزه می باشد. به طور تقریبی برای تولید ۲ واحد آمالگام، رفت و برگشت دستگیره اختلاط را یک بار دیگر تکرار می کنند. درجه تنظيم پودر آمالگام را هميشه با وسيلهاي تنظيم کنيد که به دستگاه آسيب نرساند و از به کار بردن وسايل تيز و برنده خودداري کنيد. بـه دلـیـل لرزش دستگاه، پودر آمالگام در مخزن فـشـرده مـیشود و باعث عبور نکردن مقدار لازم پـودر در لـولـه ترکیب آمالگاماتور میشود که کم شدن پودر، تنظیم دستگاه را به هم میزند. در واقع ترکیب آمالگام با جیوه به صورت قیمت آمالگام دندانپزشکی دستی بسیار دشوار است و به همین دلیل برای اینکه بتوان این دو ماده را به خوبی با هم ترکیب کرد و آن را به صورت خمیری همگن درآورد از دستگاه همزنی به نام آمالگاماتور استفاده میکنند. دستگاه امالگاماتور دندانپزشکی یکی از کاربردی ترین دستگاه در پر کردن دندان است که با ترکیب پودر امالگام( سرب، قلع، نقره و…) و جیوه به صورت خمیری به عنوان یک مواد ترمیمی قوی و انعطاف پذیر از لوله خروجی به دندان منتقل میشود.


آمالگاماتور قیمت

در درون این دستگاه مخزن هایی تعبیه شده است که به کمک آن مخزن ها که یکی برای جیوه و دیگری برای آمالگاماتورمی باشد این دو ماده را با تنظیمات مشخص با یکدیگر ترکیب می کنیم و در نهایت از خروجی آن استفاده لازم را می بریم. آمالگاماتور کپسولی تایمر آنالوگ عاج طب با قابلیت مخلوط کردن انواع کپسول های آمالگام و گلاس آینومر با سابقه ی تولید حدود ۳۰ سال در بازار تجهیزات بیوالکتریک دندانپزشکی همراه با تجربه و به روز کردن بخش های مختلف دستگاه از جمله: پیشرانه، الکترونیک، ایمنی و … آمالگاماتور کپسولی تایمر دیجیتال عاج طب با قابلیت مخلوط کردن انواع کپسول های آمالگام و گلاس آینومر با سابقه ی تولید حدود 30 سال در بازار تجهیزات بیوالکتریک دندانپزشکی همراه با تجربه و به روز کردن بخش های مختلف دستگاه از جمله: پیشرانه، الکترونیک، ایمنی و … آمالگاماتور کپسولی دو موتوره عاج طب با قابلیت تنظیم دور و مخلوط کردن انواع کپسول های آمالگام گلاس آینومر با سابقه ی تولید حدود thirty سال در بازار تجهیزات بیوالکتریک دندانپزشکی همراه با تجربه و به روز کردن بخش های مختلف دستگاه از جمله: پیشرانه، الکترونیک، ایمنی و … مشکلtwo: دستگاه با اتصال به برق روشن نمیشود. ​C on᠎tent w as c​reated with GSA Con᠎tent Ge​nera​tor DE​MO​.

Report this wiki page